Zajęcia przeznaczone są dla osób, które chcą polepszyć formę fizyczną, schudnąć, wyrzeźbić sylwetkę lub wzbogacić swój repertuar taneczny, który wykorzystasz z powodzeniem na imprezach nie koniecznie z partnerem, pragną miło i pożytecznie spędzić wolny czas oraz się zrelaksować . Oferujemy ZDROWY KRĘGOSŁUP,JOGĘ,AEROBIK, BODY BALL, ZUUMBA, SALSA, BACHATA

JOGA - Chcesz by Twój kręgosłup przypomniał Ci jak zdrowa, silna i piękna jesteś a nie tylko był dla Ciebie ograniczeniem? Szukasz równowagi i chcesz by Twoje ciało stało się mocne, gibkie i smukłe? Chcesz nauczyć się słuchać  serca, poznać własne prawdziwe "ja" i żyć w zgodzie ze sobą? Chcesz nauczyc się relaksować i usuwać napięcie bez lekarstw, używek, zrzucania emocji na innych? Jeśli tak to joga jest dla Ciebie! Poprzez praktyką asan?pozycje przygotujesz swoje ciało, poprzez ćwiczenia oddechowe ukoisz zmysły, poprzez relaks i medytację odnajdziesz piękno w każdej chwili swojego życia. Przyjdź na warsztaty z jogą i poznaj najwspanialszą rzecz jaką oferowała nam indyjska cywilizacja: sposób na zdrowię, równowagę, spokój i ...szczęście!

TANIEC BRZUCHA - (taniec orientalny, taniec arabski) to przede wszystkim zmysłowe ruchy ciała, ekspresyjne gesty rąk, uwodzicielskie drżenie bioder. Charakteryzuje sie dynamicznymi ruchami bioder i falującymi ruchami tułowia i rąk. Jest związany silnie z muzyką a szczegolnie z rytmem. Początki tańca orientalnego owiane sa tajemnicą, narodził się wtedy kiedy powstawały pierwsze cywilizacje w krajach Bliskiego Wschodu i Morza śródziemnego. rytm w muzyce arabskiej bywa często zróżnicowany i zmienny a zadaniem tancerki jest go odzwierciedlić. W zależności od muzyki ruchy mogą być energiczne i szybkie lub falujące, łagodne i pełne gracji.

Taniec orientalny można tańczyć w każdym wieku. Rozwija grację i koordynację ruchów. Wzmacnia mięśnie nóg, miednicy i brzucha. Regularnie ćwiczony poprawia kondycję.

Program: kurs jest przeznaczony dla początkujacych entuzjastek tańca orientalnego chcących opanować podstawowe kroki tańca arabskiego. Będziemy razem uczyć się jak świetnie się bawić przy orientalnej muzyce, relaksując ciało i umysł. W trakcie trwania kursu rozwiniesz świadomość swojego ciała, poprawisz jego formę i giętkość a także nabierzesz pewności siebie oraz nauczysz się podkreślać swoje piękno.

SALSA/BACHATA - Zapraszamy na zajęcia salsy i bachaty w parze od podstaw. Nie trzeba przychodzić z własnym partnerem, na zajęciach stosujemy rotację w parach węc każdy tańczy z każdym.

SALSA jest niezwykłym tańcem opartym na pięknej muzyce. Muzyka ta dojrzewała przez pokolenia żyjących na Karaibach czarnoskórych ludzi. Salsa, bachata  to formy w czasie których można się odprężyć, zrelaksować, gdzie na bok odkłada się wszystkie zmartwienia. Oprócz kilku podstawawych kroków salsa jest całkowicie improwizowana tzw. "Social". To taniec wolności - każdy może dołożyć coś od siebie i stworzyć niepowtarzalny układ. Najwięcej radości daje taniec w parze, gdzie partner bawi się prowadzeniem partnerki nie używając do tego gotowych choreografii, improwizacja w salsie daje poczucie wolności i radości!

BACHATA zmysłowa, pociągająca budująca bliską więź partnerów w tańcu. Żaden wytrawny tancerz nie odmówi płomiennej bachaty "face to face". Obudźcie zmysły i przekonajcie sie na własnej skórze jakie dobra zafundowała nam Dominikana :-)!

ZUMBA - to zainspirowana latynowskimi rytmami fuzja tańca i aerobiku. Ten najmodniejszy obecnie kierunek taneczno - rozrywkowy z USA idealnie i w krótkim czasie kształtuje sylwetkę dostarczając przy tym świetnej zabawy! Tańcząc Zuumbę rzeźbimy ciało, odstresowujemy sie i nabieramy pewności siebie!

Zuumba to zabawa dla wszystkich, bez względu na wiek, tuszę i poziom sprawności. Na zajęcia przychodzą cztery pokolenia i tańczą razem ;-)!!!!

MIX AEROBIK - to przede wszystkim rzeźbienie sylwetki i spalanie tłuszczu. To dynamiczne zajęcia podczas, których ćwiczy się na stepie i macie z ciężarkami i/lub taśmami. To połączenie któtkich układów z ćwiczeniami wyszczuplającymi i wzmacniajacymi ze szczególnym uwzględnieniem partii mięśniowych: brzuch, uda, pośladki. Na zajęciach wykorzystywane są elementy jogi i strechingu - to czas fizycznego relaksu. Zawarte grupy ćwiczeń zapobiegają stresowi i napięciom, wzmacniają mięśnie poprawiają krążenie i prawidłowe oddychanie. Znakomite efekty rozciągania.

BODY BALL - ćwiczenia wzmacniająe z wykorzystaniem dużych piłek. Zajęcia o średniej intensywności, wymagające ciągłego napięcia mięśni głębokich i tułowiia. Pozycje siedzące na piłce pozwalają odciążyć stawy nóg między innymi biodrowe i kolanowe a także skokowe. Dodatkowo rozciąganie na piłce rozluźnia napięcie w obrębie pleców i relaksuje. trening z wykorzystaniem piłek jest przeznaczony dla wszystkich chcących ujędrnić uda, wzmocnić mięśnie brzuch a i grzbietu a także usprawnić układ krążeniowo - oddechowy.